dotaz - arduino

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 18 23:56:16 CET 2021

Když už je tady to téma, tak jsem si ze zajímavosti taky nainstaloval
Arduino
s podporu pro STM32.
A je to docela paráda. Jako jedna z možností je tam použití programátoru
Black Magic Probe. Je tam nachystaná i podpora pro variantní linker scripty,
takže se (zřejmě) dá snadno použít třeba ladění v RAM.

Fakt pěkné. Jestli i všechny ty knihovny fungují dobře, tak snad na staré
roky ještě to Arduino začnu používat.

Jsem rád, že tady to vlákno šlo.

PL