Re: dotaz - arduino

HUDA hudaklan na volny.cz
Čtvrtek Únor 18 23:09:36 CET 2021

Dobrý večer,
koupil jsem od zdejšího kolegy desky NUCLEO a postupoval podle návodu

file:///C:/Internet/Nucleo/Arduino_Core_STM32/chiptron.cz - Články_ STM32duino I. - Jak začít s STM32 jako Arduino.mhtml

jediné co je potom třeba ještě udělat je v Tools->Board->Boards Manager najít knihovnu STM32 Cores a tu nainstalovat.
Potom znovu Tools->Board->Generic STM32F1 series a tam vybrat vámi požadovanou desku. Já vybíral NUCLEO 64.

HUDA