Re: Nabíječka autobaterií Lidl

Čtvrtek Únor 18 20:22:10 CET 2021

Do francouzskýho (Renault Espace) jsem se dostal i bez drátu - vytáhnul jsem gumu u
okýnka ve dveřích, naplacato dolů strčil ruku a zatáhl za táhlo k čudliku.
Ten drát jsem neměl po ruce a rozbít okýnko jsem se trochu bál, protože tohle se mi
stalo v noci někde mezi Carlisle a Edinburghem a to auto bylo půjčené, s
francouzskou značkou :-)

Nenapadlo mě, že když otevřu dveře zamčeného auta zevnitř, že se neodemknou.

A pak jsem si ještě jedou položil klíčky v kufru a ...

Od té doby vždycky, když zabouchávám dveře, klíče radši držím v ruce.

D.O.