Re: Kicad o objednávka

Čtvrtek Únor 18 20:11:50 CET 2021

On 18 Feb 2021 at 16:22, Ondra hwnews wrote:
> Tak jsem se dočkal, přežil Nový rok...
>
> DHL dostalo k přepravě desky.
>
> Teď mi přišla SMS od DHL, že mám na jejich webu vyplnit formulář k celnímu
> řízení.  Kolik stály desky, kolik stála banka a kolik stála doprava tam maj
> od číňanů.   V dalším kroku je  prohlášení, že jsem se seznámil s
> podmínkami
> a souhlasím s nimi i s deníkem proclení. Nebo je tam možnost nesouhlasit, že
> si proclím sám.
> Je to soukromá nepodnikající činnost.  Jak tento formulář vyplňujete ?   Do
> Prahy na celnici bych opravdu nerad.

To se vyplní "úplně normálně". Jediný co mi nebylo na první pohled jasný bylo EORI
číslo, ale pro soukromé nepodnikání tam je možnost nechat si vygenerovat jednorázové
(je to něco jako ičo pro celníky). Když jsem si loni nechal něco poslat pro sebe,
tak jsem to dal na první dobrou. NEbylo potřeba nikam jezdit a jen jsem něco
doplatil kurýrovi hotově jako kdyby dobírkou (nejspíš DPH).

D.O.