Re: Nabíječka autobaterií Lidl

Čtvrtek Únor 18 07:59:55 CET 2021

Jak dlouho to auto stálo?

Přítelkyně má fábii 2002 1.4 benzín, asi před rokem jsem jí tam dával
novou baterii (Bosch), jezdí spíš krátké trasy (do práce to má 10km),
teď byla nemocná, takže auto stálo asi 10 dnů a i během těch velkých
mrazů. Včera jsem zkusil ráno nastartovat, bez problémů, napětí přímo
na na baterii 11,77V, odemknout šlo, točilo to normálně. Odpoledne
odjela (k doktorovi) i se vrátila ;)

P.K.