Re: Elektromobil ako realne riesenie, nie len dotacny podvod, was: spotøeba energie v zimì

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Únor 17 16:29:06 CET 2021

Vysoké mýtné za vjezd do centra měst. Pro obyvatele těch měst nějaký
paušální pardon, třeba 10 vjezdů na 2 hodiny za měsíc zdarma (protože
platí městské daně).
Z výtěžku mýtného provoz MHD zdarma.

Případně mýtné odstupňovat podle auta. Třeba vjezd zdarma pro
400kg/osobu. Takže když malým autem do 1200kg pojedou 3 lidi, pojedou
zadarmo.
Když pojede řidič sám (dnes běžná praxe), bude slušně cvakat.
Pokud pojede někdo do centra SUV, určeným k trhání pařezů někde na
Aljašce, tak bude cvakat i kdyby měl plné auto lidí.

Vjezd do centra autem není žádné nepominutelné lidské právo.

PL