Re: Elektromobil ako realne riesenie, nie len dotacny podvod, was: spotøeba energie v zimì

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Únor 17 16:17:02 CET 2021

Tomu nerozumím, "nenapadá způsob, jak byste tomu mohli zabránit".
Je to prostě krádež. Stejná, jako jakákoli jiná krádež. Kdyby někdo
kradl ostatním třeba poklice z kol, tak by se to snad taky snažili
řešit, ne?
A to dokázat krádež poklic je bez kamer určitě složitější, než dokázat
černou přípojku.
Písemné varování - poslední výstraha - policie.

PL