Re: spotřeba energie v zimě

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Únor 16 17:45:57 CET 2021

on ten elektroauto svet neni nerealnej. baterky jako kompatibilni
vymenne boxy s odectem spotrebovane energie, ktere se budou nabijet
prave z tech zelenejch energii, kdyz zrovna fouka/sviti. nezajima me
zivotnost baterky, delka tankovani a vymemnim baterku klidne v pulce
spotrebovane kapacity, protoze pojedu delsi trasu a zaplatim
spotrebovanou energii.
ale to by se musel nekdo dohodnout a nesnazit se utrhnout pro sebe ten
hlavni balik penez. a tak vymejslime vodou chlazene nabijeci kabely,
ktere prenesou 150kW a stejne tam budu cekat jak sasek a nikdo tech xxx
tlustokabelu do mesta nedotahne :-)
takze cesta je, ale je asi neprijemne transparentni a realizovatelna :-)
ja bych treba e-golfem tech dennich 140km(2x70km) klidne "odbzucel", ale
navratnost a rozdil proti spalovaku je v nedohlednu.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín