Re: spotřeba energie v zimě

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 16 16:59:17 CET 2021

Ano, byl to přirozený vývoj jako celek.
Teď je sice nepřirozený ten nejdůležitější začátek (tj. dotování a
zvýhodňování
elektromobility). Ale ten zbytek už je přirozený (nebo aspoň částečně
přirozený).

Tedy budování infrastruktury a navazující činnosti už z velké části můžou
probíhat přirozeně, dle zákona "kde je poptávka, objeví se i nabídka".

Já jsem chtěl tím původním postem jen upozornit na to, že vše je vždy třeba
hodnotit v kontextu času. Tedy neargumentovat tím, že "když zítra všechna
auta budou skokem elektrická, tak nastane průser".

PL