Re: spotřeba energie v zimě

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Únor 16 13:31:13 CET 2021

Dovoluji si upozornit, že 1/3 vyrobené elektrické energie exportujeme za
hranice. Pokud bychom tuto energii použili pro elektroauta, dostalo by se
na každého a ČEZ by ještě vydělal.
Zásadní problém elektroaut v ČR je jejich cena, většina obyvatel si stěží
našetří na novou benzínovou Fabii. Dále pak chybějící dobíjecí stanice, ale
to už je sekundární problém.
Karel