ext. adc referencia - bolo Re: Programovaci konektor - boloRe:stm32 reset obvod

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Pondělí Únor 15 14:02:06 CET 2021

Ne, mám na mysli bit MSIPLLEN v registru RCC_CR. MSI se tak zavěsí na LSE, skutečné kmitočty podle tabulky.

Range 0 - 98.304 - kHz
Range 1 - 196.608 -
Range 2 - 393.216 -
Range 3 - 786.432 -
Range 4 - 1.016 - MHz
Range 5 - 1.999 -
Range 6 - 3.998 -
Range 7 - 7.995 -
Range 8 - 15.991 -
Range 9 - 23.986 -
Range 10 - 32.014 -
Range 11 - 48.005 -

Ale podle reakce jsem zřejmě plácl nesmysl, který v těch malých MCU
není. Chyba, měl jsem se napřed podívat.
Dělám se STM32L4R5, tak jsem se namlsal.

Tomáš