Re: LED žárovky v Tescu

Pondělí Únor 15 13:50:50 CET 2021

Jednou jsem chodil kolem regálu v Globusu, byly tam nějaké úsporky,
vlastně dost zvláštní, mělo to malý E14 závit, ale přitom to mělo
velkou kouli kolem trubic. Barva světla studená bílá. Takže se to
nikam pořádně nehodilo, bylo to tam ve výprodeji po 30 korunách. Když
to padlo na 10 korun za kus, vzal jsem všechny tři ;) To krycí sklo
jsem opatrně rozbil a zbyla z toho malá úsporka, co se hodí třeba do
stolních lampiček.

P.K.