Reset powerbanky

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Pondělí Únor 15 13:34:05 CET 2021

Podobně se chovaly akupacky pro některé radiostanice, při poklesu napětí
pod určitou mez to natvrdo odpojilo články a baterka byla "na vyhození".

Byl tam obvod s FETem, který se musel zkratováním dvou plošek na PCB
nahodit, pak už držel.

Dřív jsem myslel, že je to nějaká ochrana, teď se spíš přikláním k tomu,
že výrobce chtěl urychlit dožití článků se zvýšeným Ri a zamezit jejich
amatérské výměně.

JMN