ext. adc referencia - bolo Re: Programovaci konektor - bolo Re:stm32 reset obvod

Pondělí Únor 15 13:16:10 CET 2021

U toho L031K6 to zda se nejde, uarty jdou primo z LSE ale jak to bude s
rychlosti... Pri beznem krystalu 32768 to da podle CubeIDE
konfiguratoru  LPUART 4800Bd s chybou -2,5%, coz by asi fungovalo ale
moc by se mi to nelibilo... UART2 uz je vubec nepouzitelny (snad 1200Bd)
Kazdopadne by se to podle LSE dalo kalibrovat na HSI treba, nebo tam
Problem bude hlavne omezeni na to pouzdro, to je na nejake blikatko, 48
je asi na beznou aplikaci minimum a tam uz je vyber slusny. Zapajet LQFP
s rozteci 0,5 neni velky problem, chce to solidni tavidlo, pajku a lupu.+