ext. adc referencia - bolo Re: Programovaci konektor - bolo Re:stm32 reset obvod

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Únor 15 13:13:47 CET 2021

Přesnost interních RC oscilátorů bývá kolem 1%, při velkých změnách
teploty do 3%. To by měl USART v pohodě pobrat. Kdysi jsem trápil
STM32F051 (a ten má RC o něco málo horší) v rozmezí teplot -20 až 60
st.C a komunikace s PC přes USB/UART převodník probíhala úplně v pohodě.
Pro první pokusy bych se tím tedy vůbec netrápil.

Mrazík