ext. adc referencia - bolo Re: Programovaci konektor - bolo Re:stm32 reset obvod

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Pondělí Únor 15 12:56:40 CET 2021

Dělám s většíma pouzdrama, a u těch lze zavěsit MSI pomocí PLL na 32kHz.
Není to úplně přesné, ale na USARTy a pod to bohatě stačí.
Divil bych se kdyby to nešlo i u těch malých.

Tomáš