Reset powerbanky

Pondělí Únor 15 11:44:32 CET 2021

Přátelé,

mám tuhle powerbanku, včera jsem z ní nabil mobil a pak jsem ji dal
nabíjet... jenže ona místo aby se nabila, tak se tvářila jako mrtvá,
žádná LEDka nesvítila, na tlačítko nereagovala:

iOttie PowerPack External Battery 3400mAh

https://www.czc.cz/iottie-powerpack-external-battery-3400mah/205455/produkt

Kromě USB konektorů to má ještě 4 kontaktní plošky (nevím k čemu),
změřil jsem na nich voltmetrem 3V. Když jsem připojil USB kabel pro
nabíjení, bylo na nich 5V. Žádné nabíjení ale neprobíhalo. Vypadalo
to, že je prostě po ní.

Pak jsem odpojil nabíjecí kabel a udělal na těch kontaktech zkrat.
Drobně to zajiskřilo a powerbanka se probudila. Teď je nabitá, ale na
těch kontaktních ploškách je 0V (když se tam připojí nabíjecí kabel,
tak 5V).

Zvláštní, co?

P.K.