Re: LED žárovky v Tescu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 15 11:11:42 CET 2021

Já jsem na ty vaše úvahy koukal na webu:
https://www.vaelektronik.cz/led_chlaz.html
Ta teplota LED čipů  je stěžejní, ale podle všeho jim vadí i mráz.
Já jsem v pergole na chalupě, která je zastřešená takovým tím komůrkovým
polykarbonátem
vyřešil světlo tak, že jsem do jedné komůrky nasoukal LED pásek na
hliníkovém U profilu.
Asi 2 roky vše v pořádku ( i v létě ) a teď jsem tam o víkendu večer
rozsvítil. bylo cca  -17 C
A vymalováno. Krome toho, že LEDky svítily poměrně málo, měly i jinou
barvu. Místo pěkné teplé bílé
hodně namodralou, místy do zelena.
Asi došlo k nějaké nevratné změně, i když pak druhý den díky sluníčku
vystoupaly teploty nad nulu LEDky
už se nevzpamatovaly.
Na druhé straně mám LED svítilnu, která v mrazu funguje bez problému.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 15. 2. 2021 v 9:58 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>