STLink - ako funguje odmeriavanie napajacieho napatia targetu?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 14 20:09:48 CET 2021

Omlouvám se za pozdní odpověď. Až teď jsem si toho dotazu všiml.
Ano, ten dělič na PA0.
Bez něho se firmware STlink nerozjel, s ním ano. Platí aspoň pro tu verzi,
která se toulá po internetu.

Když se nasype do Plue-pill bez dalších úprav, tak se nerozjede.
Když se tam přidá ten dělič, tak je rázem z Blue-pill programátor STlink.
A dá se on-line provést upgrade na nejnovější verzi.

Tak jsem to podle tohoto chování bral, že tím testují (možná mimo jiné)
jestli opravdu firmware běží na "originálním" HW STlink.

PL