Pajeci pasta na 3D tiskarne

Neděle Únor 14 07:18:11 CET 2021

No, hral jsem si s tim vetsinu noci, dojet na pozici, priblizit,
pufnout, oddalit atd... to funguje.
Ale nefunguje davkovani, ma to hodne daleko k pouzitelnemu vysledku,
kdyz je to daleko, kyda to takove spisky a obcas vynecha, kdyz je to
blizo, zatemuje se tryska a netece nic. Pouzivam plastovy kuzelovy hrot,
rucne mi to s nim jde lip, co jsem videl, tak na videu vesmes kratka
kovova jehla. Pasta je bezna Cinska, rucne funguje dobre, na tohle je
lepsi nejak naredit nebo kde sehnat tekutejsi?
Nekdo tu myslim daval zkusenosti, ze mu to rozumne fungovalo, nemohu to
najit, ma nekdo odkaz?
A pak tu bylo rezani papiru laserem, touto cestou bych asi zkusil jit
spis, s tim davkovanim pasty tusim nekonecne problemy. Ma nekdo ten
odkaz na osvedceny laser a jaky vykon je pro tyto ucely potreba?