Re: LED žárovky v Tescu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 14 03:59:54 CET 2021

Jen nepodstatná poznámka: taky jsem si je na Vaše doporučení koupil.
Mám 12W model (68 Kč za 3 kusy).
Svítí fakt pěkně. Berou skutečně 12W, účiník 0.55. Startují okamžitě.
Teplota 3000K mi přijde optimální, obvyklých 2700K je už na mě moc žluté.
A studené nemám rád.

Díval jsem se na ně spektroskopem a spektrum vypadá pěkně rovnoměrné.
Odpory 12k jsou taky dobře čitelné (hnědá, červená, oranžová).
Jinak když mám problém na špatných svítidlech, tak spíš než než
červená-hnědá
mi dělá problém červená-oranžová.

Co mi ale nesedí je informace o rozebiratelnosti. Kdyby to bylo jen
zacvaknuté,
tak bych čekal, že dokážu baňku v objímce protočit. Ale to tedy nejde,
ani hodně
velkou silou. Takže bych tipoval, že je to lepené.

Takže díky za tip.

PL