LED z(árovky v Tescu

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Únor 14 01:03:19 CET 2021

Pridal som novy album, fotky som aspon orezal.
https://photos.app.goo.gl/pVaNCXALK4motp8D9

-1. fotka je 4-filamentova LED z ciny, fotena hola (bez tienidla). Daju
sa trocha rozoznat filamenty :)

-2. je starsia filamentova LED ziarovka z Tesca. Je v svietidle s
tienidlom, nedaval som ho dole. Postavil som sa tak, ze pravu stranu mi
orezala skrinka, vidno ostry okraj. Prave pre toto by mala vznam strbina.

Skusal som aj lisovane DVD. Zda sa, ze jemnejsia struktura mriezky dava
lepsie rozlisenie. Zaujimave je, ze pozorovaci uhol je uplne iny, ako
pri CD. Ako priklad rozlisenia:
-3. fotka, linearna ziarivka, ktoru som fotil uz vcera. Aj som sa viac
pohral s expoziciou a zaostrenim. Spodna (najslabsia) ciara sa pekne
rodelila na 2 samostatne (zelenu a oranzovu).

miro