porucha HP LaserJet m175a

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Únor 13 19:53:36 CET 2021

Vyriesene. Pri dolovani zaseknuteho tonera sa trochu ohol jeden plech a ten potom v strede (najvecsi priehyb) zavazadzal laseru vo vyhlade na valec.

Dňa 13. februára 2021 18:48:18 SEČ používateľ iko <iko.ikoon na gmail.com> napísal:

--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.