Re: LED žárovky v Tescu

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Únor 13 13:27:23 CET 2021

Kéž bych měl tolik času a měřit LED žárovky,
stačí že dnes půjdu asi tak 5 starých kousků nahradit novými ale ještě
z IKEA. Do Tesca možná zítra.
Jsem ve výboru SVJ, pokladník a děvečka pro všechno.
Potřeboval bych jich pár nakoupit.
Díky Covid mne bez živnosťáku do Bauhausu nepustí a na přítelčinin je mi
to trapné.
Tak uvidíme. Jin.