Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Únor 13 10:39:06 CET 2021

Zbytek vrstev je 0.3 mm,  0.35 pro první vrstvu bylo default nastavení
sliceru od Průši.  Snížení na 0.3mm nemělo žádný efekt, spíš jsem měl
pocit, že tam kde nejsou ry kopce tak se ty jednotlivé linky málo
dotýkají.
Vycházím z default nastavení Průša Sliceru, jsem opravdu začátečník,
některé pojmy mi bohužel nic neříkají nebo nevím, jak mám interpretovat
jejich význam a vliv.
Teď jsem vytiskl několik pokusů jen dvě vrstvy a když to v místě hrbolů
přestřihnu nůžkami , tak je tam na řezu tmavší barva než tam , kde hrboly
nejsou.
Vyloženě materiál navíc tam asi není, jen je to v místě hrbolů míň
rozpláclé, takže pak zespodu je tam trochu proláklina, ale ne moc velká, v
podstatě jen kosmetická vada, která by nevadila.  Vadí ty hrboly, o které
zadrhne tryska př tisku druhé vrstvy.

Zkusím ještě zvýšit teplotu první vrstvy na cca 225 °C.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

pá 12. 2. 2021 v 23:01 odesílatel David Obdrzalek <