Fotovoltaika, bylo Spotreba energie

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Únor 12 12:38:30 CET 2021

Máte pravdu. Jenže já mám velmi neobvyklou situaci. Ten bazén má střechu
z komůrkového plastu a v létě tam bylo hrozné vedro. Nechal jsem udělat
markýzu, která stejně nefungovala úplně dokonale a po 3 letech se
rozbila a oprava stojí cca 50 000 Kč. Takže pokud k tomu dám za 20 000
akumulátor a vlastní práci nepočítám (je to trochu hračka), jsem na
návratnosti asi půl roku (kdyby to vyrobilo za rok cca 1MWh).

Martin Záruba