RE: LED žárovky v Tescu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Únor 12 08:44:25 CET 2021

Tady máte o něco levnější variantu 😊
https://www.ebay.com/itm/Handheld-Spectroscope-Light-Emission-Spectroscopy-Spectrum-Physics-Science-Hobby/373188025987

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Thursday, February 11, 2021 11:17 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: LED žárovky v Tescu

Tak pravda je, že smysl je pramalý, stejně s tím člověk nic neudělá. Ta LEDž bude svítit tak, jak je stvořená.
Ale člověk alespoň ví, jak to světlo je zmršené.

Mimochodem ten odporový test pana Hudečka je opravdu zajímavý.
Zkoušel jsem jednu LEDž Trixline co máme v kuchyni a je to opravdu znát. Hnědá a červená nejde pořádně rozeznat.
Tam je to nejmarkantnější.
Pod žárovku z  toho Tesca a jinou ( Osram v lampičce )  je to ale vidět dobře. Stejně jako ( vzhledově a výkonově úplně stejná) Osram
Další ( 3 stupně ) stmívatelná Livarno Lux z Lidlu je někdy mezi.
  Sám jsem z toho překvapený, co to s těmi proužky dělá. Barvoslepý nejsem.

Když to ale vyfotím, na fotce už je to vidět mnohem lépe i v případě, že očima ne.

Koukal jsem na webu po nějakém spektrometru, ale hned mi zase přešla chuť...
https://www.ab-com.cz/sekonic-c-7000-spectromaster/

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Bez virů. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>