STLink - ako funguje odmeriavanie napajacieho napatia targetu?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 11 19:45:57 CET 2021

Nevím, jestli se to týká tohoto Vašeho případu a nemám teď možnost a čas
to hledat.
Ale na STlinku je jeden takový dělič 1:1 na jednom z pinů, a podle něho
firmware od STM pozná, že je to "originální" HW STlink.

Když se ten jejich firmware nasype třeba do Blue-pill, tak odmítne fungovat.
Když se mu tam ale přidá tenhle dělič, tak je spokojený, že běží na
originálním HW, a funguje jak po másle.

PL