Spotreba energie

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Únor 11 18:20:05 CET 2021

My topime plynem a tak neni duvod mit v nizkem tarifu o moc vic. Nizky
tarif mame  jen 2 x 4 hodiny za den a na NT mam vyklicovane jen cerpadlo
bazenoveho filtru a to v zime nejede.
Cenu energie mame v obou tarifech stejnou, rozdil je jen v regulovane sazbe
za distribuci, ta je v NT nizsi. Vyrazil jsem z CEZu nejakou specielni
nabidku, kdyz jsem chtel utect s elektrikou k INOGY.