stm32 reset obvod

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Únor 11 16:19:01 CET 2021

V Nucleu je C asi proto, aby programátoři mohli kašlat na případné opakované resety při zapojování vykvrdlaného USB:-)

PH

Od: Jan Waclawek

[preposielam]
presiel som si dnes celu ponuku Maximu a rozhodol som sa obvod resetu
vyriesit RC-clankom, tak ako to maju poriesene na Nucleu, ale vyvediem
si rovno test-point, aby sa dal lahko doletovat dratik z vystupu na to
urceneho reset-obvodu. Ten bude na module s baterkami a zdrojom.

A.

[
Toto je asi rozumny pristup, mimochodom NRST ma zabudovany vnutorny pullup
nominalne 45kOhm, takze vacsinou staci C.
Inak obvykly postup je NRST vyviest na programovaci header, to potom sluzi
aj ako ona testovacia ploska, a da sa pouzivat aj na "rucny reset" ked
treba.