Spotreba energie

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Únor 11 16:14:26 CET 2021

Zjímavé. Obvykle mám ve vysokém něco pod 2 MWh a v nízkém cca 10 MWh, akorát 2017 byla asi víc zima, nebo větrací nájemníci, tak bylo v nízkém 13. Ale vůbec si nedovedu představit, jak mít ve vysokém víc než v nízkém. Jen škoda, že už ten nízkej není výrazně levnější, jako býval. Teď se mi lišej asi o 0,5 Kč/kWh a nedávno volal nabízeč tarifů a říkal, že oni je mají úplně stejné:-)

PH

Od: Jirka Mww
My máme velký dvougenerační dům, zeť tady i podniká, jede tady několik PC, tři ledničky , dvě pračky a jedna sušička, v létě filtrace bazénu. plynový kotel má tři čerpadla, která skoro pořád  jedou.
Celkem jsme za loňský rok spotřebovali  5438 kWh ve vysokém tarifu a 2474 kWh v nízkém tarifu.  To mi přijde jako docela dobré.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

čt 11. 2. 2021 v 12:30 odesílatel Zdenek <zdej na atlas.cz> napsal:
U toho mrazáku je to hned. Zrovna před pár dny jsem seděl v kuchyni u stolu a čekal na oběd, když jsem si všiml, že dveře mrazáku nejsou dovřené. Stačila cca 5 mm mezera a během pár hodin se vytvořila námraza, že už zavřít nešly. Kompresor asi běžel celou dobu...
> Od: "ajtservis" <info na ajtservis.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 11.02.2021 12:19
> Předmět: Re: Spotreba energie

jeste me napadlo zmerit nejakym lidl wattmetrem, jestli treba ta
 lednicka "neumira" a nebezi kompresor prilis casto. stejne tak i treba
 mrazak, pokud je. to si clovek nevsimne a muze to zasadne spotrebu ovlivnit.
 t.