Re: LED žárovky v Tescu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 11 13:12:16 CET 2021

No ved preto treba CDcko t.j. opticku mriezku, co tie farby rozlozi do
priestoru. To sa potom moze fotit aj ciernobielo, ak ma snimac (film)
dostatocne siroku spektralnu citlivost.

Tou sodikovou vybojkou sa snad mysli kalibracia vlnovych dlzok (t.j.
meranie mriezkovej konstanty), nie kalibracia intenzit.

wek