Re: Spotreba energie

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Únor 11 12:30:45 CET 2021

U toho mrazáku je to hned. Zrovna před pár dny jsem seděl v kuchyni u stolu a čekal na oběd, když jsem si všiml, že dveře mrazáku nejsou dovřené. Stačila cca 5 mm mezera a během pár hodin se vytvořila námraza, že už zavřít nešly. Kompresor asi běžel celou dobu...
> Od: "ajtservis" <info na ajtservis.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 11.02.2021 12:19
> Předmět: Re: Spotreba energie

jeste me napadlo zmerit nejakym lidl wattmetrem, jestli treba ta
 lednicka "neumira" a nebezi kompresor prilis casto. stejne tak i treba
 mrazak, pokud je. to si clovek nevsimne a muze to zasadne spotrebu ovlivnit.
 t.