RE: LED žárovky v Tescu

DeeJay deejay na email.cz
Čtvrtek Únor 11 11:35:35 CET 2021

Ledkové světlo mi přijde takové „jedovaté“ nevím proč

Odporový test je prdlajz proti testu na dvanáctivlákové optice v centr trubce … modrá, žlutá, bílá, černá  fajn … hnědá, červená, zelená, oranžová, fialová  – nooo dobře …  tyrkysová, šedá, růžová – ntpč

Ještě, že to nedělám každej den – ovšem oproti odporu to má jednu výhodu, dá se pár závitů namotat na prsty a je to hned líp vidět, ale než jsem na to přišel …

Jara

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Thursday, February 11, 2021 2:06 AM
To: HW-news
Subject: RE: LED žárovky v Tescu

Relativně přísný amatérský test je odporový: Zda lze bez potíží rozlišit všechny barvy proužků na odporech:-) Zejména hnědá/červená bývá problém, někdy taky žlutá/zelená, fialová/modrá, když je to opravdu hodně krám.

PH

Od: Jan Kuba <mailto:honza.kuba na gmail.com>

To neumím změřit. Dá se to nějak amatérsky?

Světlo je příjemné teplé - píšou 3000K. Já nemám rád studené odstíny. Tahle teplá je příjemná.

Ale světelný spektrální analyzátor nemám. Tedy mám - ale pro optické sítě - a v neviditelném spektru :-(