Spotreba energie

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Únor 11 00:03:04 CET 2021

Vychází vám 13,7kWh/ den, to je myslím normální - nadprůměr.

Já mám denně průměrně 7,5kWh.
Co mě nejvíc štve, že například teď je to okamžitých 172W. Když vypnu lampu
a PC , je to stále 70W.
Každý 1W za rok cca 45kč.
Už tu někdo vymýšlel jak podepřít síť nějakou fotovoltaikou s měničem a
baterií. Vážně o tom uvažuji, to by se zaplatilo. K baterkám přístup mám.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 10. 2. 2021 v 22:59 odesílatel Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>