Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Únor 10 20:32:36 CET 2021

Prusa ma na extruderu analogovou priblizovaci sondu, na kterou se kalibruje
vyska po cele plose v 9 nebo volitelne ve 49 bodech. K tomu se pak
nastavuje relativni vzdalenost. Kdyz jsem sel z -1.2 mm na -1.4 mm situace
se velmi podstatne zlepsila, prvni vrstva drzi, jen je v nekterych mistech
takova hrbolata az chlupata.Zitra zkusim jeste laborovat s nastavenim
extruze, ted tam mam 1, nevim co to cislo znamena, da se menit 0.9 - 1.1.
Taky zkusim zmenit vysku prvni vrstvy, ted je 0.3 mm stejne jako vsechny
ostatni vrstvy.