stm32 reset obvod

František Burian BuFran na seznam.cz
Středa Únor 10 18:00:06 CET 2021

Ahoj,

Stm32 mají kvalitní dva interní watchdogy, externí není potřeba. Mají i
dokonce BOD a některé i nastavitelný programátorem takže hlídají pokles Ucc.

Možná to je důvod že nejdou koupit, protože se externí moc nepoužívají když
jsou "na čipu"

S pozdravem,

Franta Burian
---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 10. 2. 2021 17:53:33
Předmět: Re: stm32 reset obvod
"[preposielam]

Dobry vecer,

tak som zacal trochu vaznejsie pozerat po tych stm32L031 a zistil som,
ze k nemu potrebujem snad uplne vsetko od piki. Nic z pic16 ani pic18
sa k tomu neda pouzit...

Chcel by som sa spytat, ci mi viete doporucit vhodnu rodinu reset
obvodu s watchdogom aj bez neho pre stm32. Akosi po vsetkych tych
fuziach s Analog Devices som stratil prehlad a navyse aj Maxim upravil
svoju web stranku tak, ze som sa v tom stratil. Podobne to dopadlo u
Farnella, len s tym rozdielom, ze mi vyhadzoval same "Uz nie je na
sklade"...

Velmi pekne dakujem za pomoc a tipy.

A.