mech: kleste pro vystipani smd / doporuceni ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Únor 10 17:05:34 CET 2021

dekuji vsem za info.
veta, "nejlepe se na to hodi zdravi rozum" to vystihuje presne !
zkusil jsem ten nozik, presneji kvalitni skalpel, jak "dlato" , tak
spicatej. u techto smd SO20 nejde 100% bezpecne/kontrolvane odriznout
nozicku, aby clovek nesel az na pcb, coz muze byt prusvih. je mozne, ze
u mensich pouzder/nozicek to pujde lepe.
asi ted upravim nejake levnejsi kleste, treba ty plechove knipexi :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín