Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Únor 10 16:42:15 CET 2021

Díky, už jsem na to přišel, první tři vrstvy se neofukují.  Celkem teď
tisknu, ale první vrstva je v některých místech taková hrbolatá -
chlupatá.  Občas mi o  ten hrbol tryska při tisku druhé vrstvy
zavadí a tisk se zkazí.  Když to po první vrstvě zastavím a ty hrboly (
není jich moc ) páječkou zahladím, jde to pak už dobře.  Nemám zvýšit
teplotu první vrstvy ?  Tisknu z PLA od Průši, teplota
Extruderu je pro všechny vrstvy 215°C.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

st 10. 2. 2021 v 15:01 odesílatel Ondřej Janovský <ondrej.janovsky na alarex.cz>