RE: Měření napájecího napětí ESP8266

Róbert Šuška suska.roobert na gmail.com
Středa Únor 10 08:39:51 CET 2021

Len čiste teoreticky, skúste dať na vstup toho AD malú keramiku, 10nF... 100nF ? až teda nepotrebujete merať rýchle zmeny.

Robo

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Dodo Racek
Sent: Wednesday, February 10, 2021 8:07 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Měření napájecího napětí ESP8266

Tipujem:

je len jeden AD prevodnik a prepnutie medzi vstupmi, Sample/Hold nieco trva. Nestihne sa vyrovnat naboj z predosleho vstupu.

Skuste nacitat hodnotu 2x po sebe (ESP.getVcc()) , druha v poradi by mala byt lepsia a stabilnejsia

Pozrite, ako je robena ESP.getVcc(), ci po prepnuti vstupu je nejaky cas na ustalenie hodnoty pred vzorkovanim...

Dodo

st 10. 2. 2021 o 7:39 Ladislav Vaiz <spam na nagano.cz <mailto:spam na nagano.cz> > napísal(a):

Ahoj,

na ESP8266 mi nefunguje měření napájecího napětí. Zkoušeno na ESP-01 a
Lolin V3. Čte se někdy kolem 2.8V, někdy kolem 3.7V, ale je tam 3.3V. Na
A0 je 0V. Na webových fórech mi žádná rada nepomohla. Nefunguje ani
příklad, který někomu prý funguje. Netušíte někdo, co s tím?

ADC_MODE(ADC_VCC);

void setup(){
}

void loop() {