Re: Měření napájecího napětí ESP8266

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Únor 10 08:07:19 CET 2021

Tipujem:
je len jeden AD prevodnik a prepnutie medzi vstupmi, Sample/Hold nieco
trva. Nestihne sa vyrovnat naboj z predosleho vstupu.
Skuste nacitat hodnotu 2x po sebe (ESP.getVcc()) , druha v poradi by mala
byt lepsia a stabilnejsia
Pozrite, ako je robena ESP.getVcc(), ci po prepnuti vstupu je nejaky cas na
ustalenie hodnoty pred vzorkovanim...

Dodo

st 10. 2. 2021 o 7:39 Ladislav Vaiz <spam na nagano.cz> napísal(a):