Re: Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Únor 9 17:17:55 CET 2021

čistím izopropylem a poctivě.  Dělá to jen při dlouhých přejezdech, ale už
asi vím proč. Zkusil jsem trochu snížit trysku podle návodu na webu Průši a
je to o dost lepší, ale ne dobré.
Zkusil jsem takovou ptákovinu :
Po první vrstvě jsem to zastavil, ohřál to horkovzdušnou pistolí ,
přitlačil ty vlny první vrstvy na podložku plochým šroubovákem a druhá
vrstva pak prošla.  Dál to tiskne normálně.
Vypadá to, že budu muset tu osu Z ještě přitlačit. Mám ale strach, abych to
nepřehnal.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW