mech: kleste pro vystipani smd / doporuceni ?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Únor 9 11:23:38 CET 2021

Zdravim,
myslim, ze ta 'poucka' je asi vytrzena z kontextu a hodne zjednodusena
:-D

to mi pripomelo kdyz dosel za mnou jeden kluk, ze si zahrajem,
vzal mou letitou kytaru (ktera ma ulomeny nulty prazec, takze kapo je permanentne nasazene)
a prvni co udelal, bez toho aby vubec zahl na struny, sundal kapo a zacal ladit ...
protoze ho ve skole ucili, ze s kapodastrem se kytara neladi.
(ze kytara byla naladena, ze kapo je tam 5 let, tedy pekne usazena a ladim s ni uplne bezne, to je jaksi 'irelevantni')

podobne situace vidim ve fotografii: je par 'pravidel' (spis doporuceni) ci uz pro kompozici, nebo expozici
a pro nektere je to neco jako bible - cokoliv, co tem 'pravidlum' neodpovida, je spatne.
proste lidi, co nemaji pro vec cit, jenom se nabiflovali 'par tahu z travy' a to dokola opakuji.

kdyz chci odstranit soucastu, je prece opravdu jednodusi ji vystipat, protoze pak mene namaham
samotne pcb odletovanim zbytku, nez kdybych vyletovaval cely obvod.
obvdo je stejne na odpis, ale cesty se pak opravdu blbe nahrazujou ...

:)

  Sam