mech: kleste pro vystipani smd / doporuceni ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Únor 9 11:07:54 CET 2021

zajimava rada. co to bylo za skolu/obor ?
ucelem vystipani smd cajku je nenamahat pcb, ktery je uz pred smrti,
nebo je umisteni pro bezne sundani problematicke :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín