DHL problemova sluzba pri dovozu ze zahranici.

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Únor 9 09:48:17 CET 2021

Zdravim

Stalo se mi jiz po nekolate, ze mi DHL vratilo zasilku na zaklade
nejakeho bludu  (kondenzatory - keramiky jsou nebezpecna komodita), nyni
je to horsi, ze maji CNY.

Jelikoz mame uz u DHL  zakaznicky ucet, tak jsme nechali poslat
soucastky, coz byla chyba, nebot odesilatel me presvedcoval, ze vetsina
zakazniku voli FEDEX, ze je uz lepsi, ja jsem tomu nechtel verit, nyni
uz verim.

Chtel jsem to mit pred CNY, takze se balik poslal s predstihem, balik se
vratil odesilateli, ze na fakture jsou uvedene kondenzatory a ty jsou
nebezpecne...  Uz to resim s DHL, chci po nich vedecke pojednani :-) na
zaklade, ktereho  to nekdo naridil a stoji mi vyroba.

Kondenzatory jsou klasicke keramicke 0603. Bohuzel stalo se mi to po
treti, takze trikrat a dost.

DHL v CR puvodne tvrdilo, ze duvod je ze, odesilatel balik stahl zpet -
to ano, nebot aby na fakture prepsal misto kondenzatoru LED diody.

Balik, ktery byl znovu odeslan, je opet dnes vracen odesilateli a DHL
tvrdi,ze si jej opet vyzadal odesilatel zpet, coz neni pravda.

U baterii  pres DHL je dalsi problem, ze nechteli nikdy balik ani
letecky prevezt a ani po EU, vzdy jsem posilal pres FEDEX, bez problemu.

Sluzba za vsechny penize, nebo spise i zadarmo draha.

Se nevidim, ze in ALLPCB ma jako prioritu Fedex a je dokonce levnejsi.

A to nepocitam, ze uz si DHL uctuji  za kazde 'otoceni na zidli'. pokud
je u odesilatele polozek vice nez 5 a chcete uz mit vse v poradku na
fakture od nej, tak s tim taky nepocitejte.  Cena je nasobna, napriklad
za 5 polozek na fakture je cena prepravy 200USD za skutecnyh cca 50
ryznych komodit uz 600 USD - (nevim jak toto slusne nazvat)

Proto vzdy cinan radeji napise na faktur bludy, aby cena za prepavu byla
v normalnich mezich a celni odbaveni se resi az na zaklade skutecne
faktury zde. U Fedexu jsem toto nezazil.

Dneska uz DHL opravdu hraje treti housle... a toto byly posledni
zasilky, ktery jsou posilal pres ne i ja.

LK