Re: OT: Radost z opravy (Re: Závada monitora - OPRAVENÉ)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Únor 8 20:53:59 CET 2021

Honzo, nádherně napsané,
čekal jsem nějaký lepší happyend, ale i ta sranda na vojně musela být.
Mne to docela dojalo a to už jsem docela starý chlap.
A ostatní se jen píská . . .
Jindra