Re: Kto este predava stm32?

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Pondělí Únor 8 13:50:18 CET 2021

 To Kuba: Tak to je rána. Mě někdy před rokem a něco napadlo použít meteorologickou sondu do jedné úlohy ve škole. Asi jsem to vzal za špatný konec, protože jsem na https://s1.radiosondy.info/ <https://s1.radiosondy.info/> sledoval kde co letí a kde bych něco našel. Za celou dobu se něco nadějného stalo jen jednou (spadlo to nějakých 80 km daleko), ale asi neumím hledat (to se o mě v rodině ví) nebo mě někdo předběhl. V každém případě mé nadšení vyprchalo.
 Ale když píšete, že jich máte několik, můžete poradit kam na ně? Případně mohl bych i já požádat o jednu?
Král