RE: Kicad o objednávka

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Únor 7 12:31:44 CET 2021

Nejlepší by bylo, aby se tam kde to bude objednávat, podíval na specifikace, jak je to s těmi výřezy. Někdy je ale těžké se k tomu proglikat/progůglit.

Pokoušet se hned při první objednávce Číňana ojebat:-) no já nevím, stojí to za to?

Co se vrstev týče, tak by mě nikdy nenapadlo obkreslovat obrys do všech vrstev:-) Takže generovat vrstvy F.Cu až B.Mask kromě Adhes a potom ještě právě Edge.Cuts, kde by měly být obrysy.

Šance na komplikace se dále sníží zaškrtnutím přípon Protel a v nastavení vrtání dát PTH a NPTH do jednoho souboru.

K ostatním vrstvám: Adhes je lepido, relikt doby, kdy se SMD pájely vlnou spolu s THT. Do .User si můžete dělat svoje malůvky a poznámky. CrtYd vyznačuje hranice součástek, aby kontrola návrhových pravidel mohla zaprudit, když omylem dáte součástky přes sebe. Fab je na zobrazení, jak asi budou součástky vypadat a vytváření osazovacích plánků. Margin přesně nevím, nějakej Číňan radil že by se tam měl dávat V-cut při user panelisation, jinde to zas bylo jinak, ale už nevím jak:-). Takže tam nedávám nic a negeneruju.

PH

Od: Jaroslav Buchta
1,2mm vyrez by mohl byt problem, ja mel drazky 1.5 a ve vysledku to bylo 1.8, mozna minimalni freza? Ale zase prokovene drazky delaji jakekoli, tezko rict. Taky mi uz jednou prisla deska, kde byl prokoveny NPTH otvor, to same ve vetsi serii bylo neprokovene, mozna se jim kvuili jedne dire nechtelo resit.
Ale jinak jsem nikdy nemel problem a ani tyto drobnosti nemely vliv na funkci.
Do celniho limitu se doprava nepocita, pocita se, az kdyz to preleze do DPH. Proste do ceny samotnych desek cca $25 to chodi bez dalsich interakci a poplatku.
V tom nastaveni zvolte jen vrstvy, ktere maji vyznam (med, maska, potisk, vrtani) obrys nevim, nechavam ho soucasti vsech gerberu a asi posilam taky, v te vizuazaci a analyze je videt, pokud ma nejaky problem (vadi treba, kdyz na desce neni zadna dira, pise, ze nenajde obrys logicky ;-) )
Zkuste to uploadovat do toho JLCPCB a kouknout, jak to dopadne, jde to myslim i bez registrace (na hlavni strance quote a pak je tam moznost zadat parametry nebo upload)