Re: Začínáme s Atmel Studiem - kontrola

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Únor 6 12:58:37 CET 2021

Zdravim,

prijde mi to kapanek kontroverzni, v jednem prispevku linux + rpi,
a hned v druhem proprietarni flowcode, co bezi jenom pod MS.

vypada to sice zajimave, ale obycejne mam husi kuzi, kdyz ctu: 'TRY FOR FREE'
praxe mne naucila, ze se tomu mam vyhnout, pokud to nepotrebuji jednorazove,
ale spis k dlouhodobemu pouzivani (ted nemluvim o pouziti ve firme)

navic tam vubec nevidim cenovou politiku ... aspon neni patrny na prvni pohled.

ale rozumim - pro zacatecniky je lepsi neco jednoducheho, intuitivniho,
neco co poresi bezne 'problemy' v pozadi
co prave linux + rpi opravdu dela, ci uz scratch, ci node red
https://projects.raspberrypi.org/en/projects/getting-started-with-node-red/8

jasne, ze to neni primo programovani, ze to neni primo nejaky microcontroller,
ale principy jsou stejny.

  Sam