Mikrotik - DHCP konfigurace

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Únor 6 00:09:02 CET 2021

Je to jen preklep. V realite jsou Googlovske public DNS 8.8.8.8 a 8.8.4.4
Do nedavna jsem byl presvedceny, ze 4.4.4.4 je taky googlovsky DNS (a
dokonce jsem to tak mel i puvodne nastavene). Nevim kde jsem k teto (mylne)
informaci prisel (nebo kdysi opravdu fungoval i 4.4.4.4? Uz nevim)
A autor toho clanku mozna taky narazil na stejny blud.
Proste tam 'chtel' napsat 0x08080404. Ostatne o kousek niz (kde nastavuje 2
DNS servery) uz to ma spravne
BR,
Marek